Calendar 

View next topic
View previous topic


This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
Kortag
Grunt
Grunt



Joined: 12 Oct 2007
Posts: 7

PostPosted: Sun 14 Oct, 2007 00:35  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Felinedra wrote:

Vala en espérant que ca te servira a progresser, et a te montrer que tu peux nous faire changer d'avis, si, d'ici la tu paufines tout ce qui peut t'aider et que tu as encore envie de gouter aux raids.Very Happy


Mais c'est bien ca le probleme, l'envi de gouter aux raids je l'ai deja ! c'est bien pour ca que je postule, sinon, ou est l'interet ? j'essaye de faire des instances chaque soir, mais le temps de trouver un bon groupe, sans personnes qui vont leave en plein milieu de l'instance, ou juste apres avoir eu l'objet voulu, et bah ca peut prendre longtemps. J'ai donc pas souvent l'occasion de faire des instances, et c'est a mon plus grand regret.
jvous remercie tout de meme pour les conseils ^^

Sinon, vous pouvez pas m'accorder une periode de test de par exemple 1 semaine ? pour faire mes preuves ?


OfflinePersonal Gallery of KortagView user's profileSend private message
Felinedra
Officier
Officier



Joined: 08 Feb 2007
Posts: 73

blank.gif
PostPosted: Sun 14 Oct, 2007 18:26  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

On pourrait le faire pour chaque candidature, mais je n'y vois pas trop l'interet sur une période aussi courte (ca ne changera pas grand chose pour toi ), et de plus on prefere se tenir au choix de la guilde.

Mais rien ne t'empeches, de repostuler plus tard par contre, une fois que tu seras opérationnel pour aller raider directement (car c'est ce que l'on recherche en priorité) avec un peu plus d'acquis.

A bientot peut etre et bonne continuation Smile


OfflinePersonal Gallery of FelinedraView user's profileSend private message
Kaliya
GuildMaster
GuildMaster



Joined: 07 Feb 2007
Posts: 2136
Location: Meuh ;)
blank.gif
PostPosted: Sun 14 Oct, 2007 18:27  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Bonne continuation Wink

Ps : je ferme le post

_________________
Image

OfflinePersonal Gallery of KaliyaView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic


View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


All times are GMT + 1 Hour

Board Security

262129 Attacks blocked
Powered by phpBB2 Plus © 2001/6 phpBB Group :: mergenine: WoW4a-Horde
World of Warcraft is a registered Trademark of Blizzard Entertainment
[ Time: 0.4078s ][ Queries: 21 (0.0613s) ][ Debug on ]