Calendar 

View next topic
View previous topic


This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
Chommagus
Grunt
Grunt



Joined: 01 Aug 2007
Posts: 23
Location: Paris, France
PostPosted: Mon 20 Aug, 2007 15:13  Post subject:  Salut !!!!! Reply with quoteBottom of PageBack to top

Salut à tous !

Je suis content et j'avais envi de le partager et vous montrez que je n'etais pas mort et bien tjrs vivant et opperationel à flood votre forum ! Je suis joyeu et quand je le suis j'aime le faire partagé !!!!!! La vie est belle et belle est la vie. Razz Un gros bisou (Bah oue pourquoi pas, on s'embrasse pas asser je trouve !) à tous et puis pourquoi pas à chacun ! N'hesitez pas a me /w pour dire des betises ou pour jouer avec moi, j'aime bien la compagnie hahahahaha !!!!!!

Je vous laiche tous autant que vous etes !

Chommagus le tout vert, ouvert, vert orc


HiddenPersonal Gallery of ChommagusView user's profileSend private message
Gus
Sergent
Sergent



Joined: 09 Jul 2007
Posts: 39
Location: France Rogna
PostPosted: Mon 20 Aug, 2007 15:15  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

mdr bah ça fait plaisir ^^

je te rends tes lechouilles et ton bisous (même si un orc ça a tendance a faire reculer ... xD)


OfflinePersonal Gallery of GusView user's profileSend private messageMSN Messenger
Slayeur
Bisounours d'Ally
Bisounours d'Ally



Joined: 01 Mar 2007
Posts: 177

PostPosted: Mon 20 Aug, 2007 15:47  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

lut

_________________
PalaNain 70 Ally - FreeDom Paradize

OfflinePersonal Gallery of SlayeurView user's profileSend private message
Kaliya
GuildMaster
GuildMaster



Joined: 07 Feb 2007
Posts: 2136
Location: Meuh ;)
blank.gif
PostPosted: Mon 20 Aug, 2007 16:03  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Chommagus il bave - mais chut c'est un secret Razz

Biyou aussi !

_________________
Image

OfflinePersonal Gallery of KaliyaView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
Chommagus
Grunt
Grunt



Joined: 01 Aug 2007
Posts: 23
Location: Paris, France
PostPosted: Mon 20 Aug, 2007 23:02  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Re,

Bon je viens de me reveiller j'ai la tete dans le popotin, oui il est vrait que je bave un peu et j'en suis desolé ! Mais bon une lechouille d'un orc ca vos 100 fois une lechouilles d'une autre race... oO row3_9 ! J'etais entrein de faire un reve sur les volcan bisare et je brulais les pieds ouep madame ! bisare... Je sais pas tres bien pourquoi mais en fait, roh et puis c'est tres long à explique et mon lit me rapelle ! bise, bisou, et puis piou !

L'orc national des terres de mulgor (c'est pas tauren ca oO)


HiddenPersonal Gallery of ChommagusView user's profileSend private message
Vierequil
Guest






PostPosted: Tue 21 Aug, 2007 00:10  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Quote:
une lechouille d'un orc ca vos 100 fois une lechouilles d'une autre race

C'est parcequ ils ont de grosses langues c est ca ? Oo


Darktid
Grunt
Grunt



Joined: 21 May 2007
Posts: 24

PostPosted: Tue 21 Aug, 2007 02:12  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Plop Very Happy

_________________
Image

OfflinePersonal Gallery of DarktidView user's profileSend private message
Seraphiel
Guest






PostPosted: Tue 21 Aug, 2007 12:54  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

YO MON GARS !


Chommagus
Grunt
Grunt



Joined: 01 Aug 2007
Posts: 23
Location: Paris, France
PostPosted: Wed 22 Aug, 2007 16:20  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Re,

Bah je sais pas l'orc c'est la plus jolie race côté horde c'est pour ca ! Bon on oublie ces saletés d'elfe de sang, ils sont pas digne à mon gouts d'etre dans notre faction ! Vive la Horde, Pour la horde, Que la horde, Toujours la Horde, Encore la Horde, Une fois de plus la Horde, et la horde !

L'orc le plus beau et le plus fort et le plus tjrs plus et encore plus !!!!!!!!!!!!!

PS : BISOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIVE LA VIE ET VIVE LES EYESOU"A"L HAHAHAHA Razz ! Ha oue pour information j'ai peux etre trouvé une guilde, si je vous jure ^^


HiddenPersonal Gallery of ChommagusView user's profileSend private message
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic


View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


All times are GMT + 1 Hour

Board Security

262132 Attacks blocked
Powered by phpBB2 Plus © 2001/6 phpBB Group :: mergenine: WoW4a-Horde
World of Warcraft is a registered Trademark of Blizzard Entertainment
[ Time: 0.6439s ][ Queries: 21 (0.0357s) ][ Debug on ]